Filtruj naszą ofertę

Wybierz podkategorię Wybierz podkategorię

Producent Producent

Rozmiar Rozmiar

Cena Cena

20 zł - 13897 zł

Dostępny od ręki

Pokaż więcej opcji

Obniżka cenowa

KURIER GRATIS

Wszystkie zamówienia standardowe, niezależnie od wybranej formy płatności, na terenie całego kraju dostarczamy GRATIS za pośrednictwem firmy kurierskiej Rohlig Suus. Dostawa towaru po godzinie 17:00 jest możliwa za dopłatą 40 zł, a po 18:00 - 65 zł (dostarczenie towaru w tych godzinach zależy również od miejsca dostawy). Niektóre zamówienia z firmy Hevea, wysyłane bezpośrednio od producenta, realizowane są za pośrednictwem firm GLS, DPD oraz K-EX.

 

FORMY PŁATNOŚCI

Dostępnych jest 5 form płatności:
– przedpłata na konto
– przedpłata zaliczki na konto, dopłata za pobraniem
– pobranie przy odbiorze
– szybkie płatności Transferuj.pl
– E-Raty Santander

 

TERMIN REALIZACJI

Termin realizacji zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub terminu produkcji u producenta i trwa przeważnie od 2 do 10 dni roboczych. W przypadku zamówień niestandardowych lub towarów mniej popularnych, termin ten nie powinien przekroczyć 20 dni roboczych. Każdorazowo, po złożeniu zamówienia, przesyłamy informację o przewidywanym terminie realizacji.

 

OPAKOWANIE, ODBIÓR I REKLAMACJE

Materace i stelaże wysyłane są jako przesyłki gabarytowe. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia takiej przesyłki do domu klienta. Zazwyczaj jednak można liczyć na taką pomoc, czego niestety z naszej strony nie możemy zagwarantować. Kurier zawsze jest poinformowany o konieczności wcześniejszego kontaktu telefonicznego z klientem.

 

Do pakowania przesyłek przywiązujemy bardzo dużą wagę, aby uniknąć niepotrzebnych problemów. Materace i stelaże zawsze są zabezpieczone grubą warstwą folii stretch, tak aby nie zostały one uszkodzone w czasie transportu. Dodatkowo wszystkie wysyłane towary są ubezpieczone. Zamawiający ma obowiązek sprawdzenia przesyłki zaraz po jej otrzymaniu. Jeżeli przesyłka budzi wątpliwości, najlepiej sprawdzić ją w obecności kuriera. Jeśli uszkodzenie zostanie odkryte już po jego odjeździe, prosimy o kontakt z naszym sklepem, aby umówić oględziny przesyłki przez kuriera. Wszelkie uszkodzenia powinny być naniesione na protokół szkody spisany w jego obecności, a  oryginał przesłany na adres sklepu.