Filtruj naszą ofertę

Wybierz podkategorię Wybierz podkategorię

Producent Producent

Rozmiar Rozmiar

Cena Cena

20 zł - 13897 zł

Dostępny od ręki

Pokaż więcej opcji

Obniżka cenowa

Promocje

KURIER GRATIS

Wszystkie zamówienia standardowe niezależnie od wybranej formy płatności, na terenie całego kraju dostarczamy GRATIS. Produkty wysyłane z  naszej siedziby nadajemy za pośrednictwem firmy kurierskiej K-EX lub Rohlig Suus. Niektóre zamówienia z firmy Hevea, wysyłane bezpośrednio od producenta, realizowane są za pośrednictwem firm GLS, DPD oraz K-EX.

 

FORMY PŁATNOŚCI

Dostępnych jest 5 form płatności:
– przedpłata na konto
– przedpłata zaliczki na konto, dopłata za pobraniem
– pobranie przy odbiorze
– szybkie płatności Transferuj.pl
– E-Raty Santander

 

TERMIN REALIZACJI

Termin realizacji zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub terminu produkcji u producenta i trwa przeważnie od 2 do 10 dni roboczych. W przypadku zamówień niestandardowych lub towarów mniej popularnych, termin ten nie powinien przekroczyć 20 dni roboczych. Każdorazowo, po złożeniu zamówienia, przesyłamy informację o przewidywanym terminie realizacji.

 

OPAKOWANIE, ODBIÓR I REKLAMACJE

Materace i stelaże wysyłane są jako przesyłki gabarytowe. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia takiej przesyłki do domu klienta. Zazwyczaj jednak można liczyć na taką pomoc, czego niestety z naszej strony nie możemy zagwarantować. Kurier zawsze jest poinformowany o konieczności wcześniejszego kontaktu telefonicznego z klientem.

 

Do pakowania przesyłek przywiązujemy bardzo dużą wagę, aby uniknąć niepotrzebnych problemów. Materace i stelaże zawsze są zabezpieczone grubą warstwą folii stretch, tak aby nie zostały one uszkodzone w czasie transportu. Dodatkowo wszystkie wysyłane towary są ubezpieczone. Zamawiający ma obowiązek sprawdzenia przesyłki zaraz po jej otrzymaniu. Jeżeli przesyłka budzi wątpliwości, najlepiej sprawdzić ją w obecności kuriera. Jeśli uszkodzenie zostanie odkryte już po jego odjeździe, prosimy o kontakt z naszym sklepem, aby umówić oględziny przesyłki przez kuriera. Wszelkie uszkodzenia powinny być naniesione na protokół szkody spisany w jego obecności, a  oryginał przesłany na adres sklepu.