Strona korzysta z Cookies i tym podobnych technologii. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. Więcej informacji znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.

'Przy każdym rozmiarze materaca widnieje informacja o jego dostępności. Materace dostępne "od ręki" zawsze wysyłamy w 24H.


Tempur:

Zamówienia na towary z listy standardowej, które mają zostać dostarczone do klienta jeszcze przed świętami przyjmujemy do dn. 6.12.2019. Zamówienia na towary spoza listy towarów standardowych przyjmujemy do dn. 31.10.2019, aby móc je dostarczyć do Państwa najpóźniej w 50 tygodniu.

Ekodom:

  • Do 15.11.2019 przyjmowane są zamówienia na łóżka: LULEA / LULEA PLUS / BERGEN / BERGEN PLUS / BODEN / BODEN PLUS / MALMO / MALMO PLUS/ HYGGE PLUS / PIREUS PLUS - dotyczy zamówień typowych, zamówienia nietypowe będą przyjmowane do 31 października 2019
  • Do 25.10.2019 przyjmowane są zamówienia na łóżka: LUND / LUND PLUS / GOTLAND / GOTLAND PLUS / HALDEN / HALDEN PLUS / KIRUNA / KIRUNA PLUS / GLAMOUR - dotyczy zamówień typowych i nietypowych
  • Do 25.10.2019 przyjmowane są zamówienia na: SZFKI NOCNE/KOMODY/SZAFY/MEBLE NA WYMIAR - dotyczy zamówień typowych i nietypowych

Hilding:

  • Kolekcja Hilding – do 5 grudnia 2019 r.
  • Łóżka kontynentalne – do 13 listopada 2019 r.
  • Łóżka tapicerowane – do 13 listopada 2019 r.

Perdormire, Klinmam, King Koil:

Zamówienia na produkty PerDormire i Klinmam złożone do 15.11.2019r. mają gwarancję realizacji przed Świętami Bożego Narodzenia, natomiast zamówienia złożone po tym terminie zostaną zrealizowane w 3-4 tygodniu roku 2020.

Zamówienia na produkty King Koil i Serta złożone do 31.10.2019r. mają gwarancję realizacji przed Świętami Bożego Narodzenia, natomiast zamówienia złożone po tym terminie zostaną zrealizowane w 3-4 tygodniu roku 2020.

Materasso:

Zamówienia na materace i stelaże przyjmujemy , do 06.12.2019 a na łózka do 17.11.2019 z terminem realizacji w tym roku. Zamówienia wysłane po tych terminach będą realizowane po 6 stycznia 2020 roku.

Sealy

Realizacja nowych zamówień na produkty marki Sealy nie będzie już możliwa w tym roku. Realizacja nowych zamówień przypadnie na przyszły rok 2020.


KURIER GRATIS

Wszystkie zamówienia standardowe, niezależnie od wybranej formy płatności, na terenie całego kraju dostarczamy GRATIS za pośrednictwem firm kurierskich Rohlig Suus oraz transportem własnym. Kurierzy pracują zazwyczaj w godzinach od 8 do 16. W celu dostawy towaru w godzinach niestandardowych prosimy o kontakt ze sklepem – telefoniczny, mailowy lub poprzez czat. Transport nie obejmuje usługi wniesienia materaca - klient może dokupić usługę wniesienia towaru za próg mieszkania. Koszt ustalany jest indywidualnie. Informację o chęci wykupienia takiej usługi prosimy wpisać w pole "Informacje dodatkowe" podczas składania zamówienia. Niektóre zamówienia z firmy Hevea, wysyłane bezpośrednio od producenta, realizowane są za pośrednictwem firm GLS, DPD oraz Rohlig Suus.

FORMY PŁATNOŚCI

Dostępnych jest 5 form płatności:
– przedpłata na konto
– przedpłata zaliczki na konto, dopłata za pobraniem
– pobranie przy odbiorze
– E-Raty Santander
– raty Alior

TERMIN REALIZACJI

Termin realizacji zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub terminu produkcji u producenta i trwa przeważnie od 2 do 10 dni roboczych. W przypadku zamówień niestandardowych lub towarów mniej popularnych, termin ten nie powinien przekroczyć 20 dni roboczych. Każdorazowo, po złożeniu zamówienia, przesyłamy informację o przewidywanym terminie realizacji.

OPAKOWANIE, ODBIÓR I REKLAMACJE

Materace i stelaże wysyłane są jako przesyłki gabarytowe. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia takiej przesyłki do domu klienta. Zazwyczaj jednak można liczyć na taką pomoc, czego niestety z naszej strony nie możemy zagwarantować. Kurier zawsze jest poinformowany o konieczności wcześniejszego kontaktu telefonicznego z klientem.

Do pakowania przesyłek przywiązujemy bardzo dużą wagę, aby uniknąć niepotrzebnych problemów. Materace i stelaże zawsze są zabezpieczone grubą warstwą folii stretch, tak aby nie zostały one uszkodzone w czasie transportu. Dodatkowo wszystkie wysyłane towary są ubezpieczone. Zamawiający ma obowiązek sprawdzenia przesyłki zaraz po jej otrzymaniu. Jeżeli przesyłka budzi wątpliwości, najlepiej sprawdzić ją w obecności kuriera. Jeśli uszkodzenie zostanie odkryte już po jego odjeździe, prosimy o kontakt z naszym sklepem, aby umówić oględziny przesyłki przez kuriera. Wszelkie uszkodzenia powinny być naniesione na protokół szkody spisany w jego obecności, a  oryginał przesłany na adres sklepu.